Ako Packeta funguje?
-
V košíku zvoľte spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Na výber máte doručenie na výdajné miesto Packety alebo do samoobslužného boxu, tzv. Z-BOXu.
-
Pri doručení na výdajné miesto alebo do Z-BOXu nájdite vo vyhľadávači to, ktoré sa nachádza vo vašej blízkosti. K dispozícii máte tisíce kamenných výdajných miest po celej Európe aj samoobslužné výdajné miesta Z-BOXy.
-
Akonáhle bude objednávka na zvolenom výdajnom mieste alebo v Z-BOXe pripravená, Packeta vám pošle informačný e-mail a SMS. Pri doručení na výdajné miesto Packety tiež obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky.
-
Na výdajnom mieste bude následne stačiť iba nahlásiť heslo. Pre zásielku tak môžete poslať kohokoľvek, pretože mu stačí len vedieť toto heslo.
-
Prípadnú dobierku môžete uhradiť priamo na výdajnom mieste, a to buď v hotovosti, alebo kartou.
-
Pri doručení do Z-BOXu vám pre vyzdvihnutie zásielky stačí len mobilná aplikácia Packety, ktorá sa so Z-BOXom sama automaticky spáruje a otvorí schránku s vašou zásielkou. Zásielku je možné vyzdvihnúť aj pomocou PIN, ktorý sa dozviete z informačného mailu, resp. z SMS.
-
To, kde sa vaša objednávka práve nachádza, zistíte jednoducho v sekcii Sledovanie zásielky na webovej stránke Packety alebo v mobilnej aplikácii.
-
Na vyzdvihnutie zásielky máte spravidla 2-3 dní. Presný dátum do kedy bude váš tovar možno vyzdvihnúť sa dozviete z SMS, alebo z informačného mailu. Cez aplikáciu Packeta si môžete termin vyzdvihnutia predĺžiť. Ak tak neurobíte a zásielku nevyzdvihnete, zásielka sa vráti odosielateľovi.
-
Odporúčame stiahnuť si mobilnú aplikáciu Packeta, vďaka ktorej môžete sledovať každý pohyb zásielky, predĺžiť si jej úložnú dobu, alebo zaplatiť dobierku.
-
S Packetou je jednoduché aj vrátenie tovaru: stačí zadať vratku do mobilnej aplikácie alebo využiť nalepovací štítok, ktorý vám od nás príde v zásielke. Zásielku potom odnesiete na najbližšie podacie miesto Packety a je vybavené!